ara OBUV


Už šest desetiletí vyvíjí firma ara obuv té nejvyšší kvality. Snažíme se, aby každá bota byla natolik individuální, jako je její majitel. Naše značka představuje vzácnou kombinaci komfortu s designem. Pro naše vývojáře není noha měřítkem délky, ale berou jí jako trojrozměrné dílo. Kvůli tomuto faktu vyrábí ara modely v širokém velikostním a šířkovém sortimentu. Velikostní sortiment se pohybuje od čísla 21/2 až do čísla 9 u dámské obuvi a šíře od F až do šíře K. Rozdíl mezi jednotlivými šířemi je u stejné velikosti 5 mm, měřeno na obvod prstních kloubů. Tento systém šíří a velikostního sortimentu, spolu s celkovou kvalitou, zabezpečuje splnění našeho sloganu ara obuv, která mi sedne.


Při výrobě naší obuvi se používají převážně měkké a kvalitní materiály – usně – nubuky, u usňových materiálů způsob barvení pomocí PP folií. Poměrně krátce se používají i nové moderní materiály, kterými jsou stretch a mikroplyš. Jejich výhodami jsou především prodyšnost, oděruodolnost a pružnost při používání v široké škále teplot. Tyto materiály se velice blíží vlastnostem GORE-TEXové membrány.


Čím se však ara také liší od ostatních výrobců obuvi je nejširší nabídka vycházkové obuvi s výše zmiňovanou membránou GORE-TEX.


ara HOLDING


Jedná se o německý holding založený panem Rösselem v roce 1954. Jeho dnešní roční produkce činí přes více než 8 miliónů párů ročně. Logistické centrum pro střední Evropu je v Rakousku ve městě Feldkirchen, odkud expeduje zboží do evropských zemí, včetně České a Slovenské republiky.


Holding ara vlastní další značky či kapitálové podíly v nich, jako například Salamander, Lloyd, Legero, Think a dětská obuv Lurchi či Super Fit.


ara FILOZOFIE


Každý z našich modelů ztělesňuje módnost a podvědomou touhu vlastnit ten pravý produkt. „Nedělat žádné kompromisy“ je motorem kvality a nároků na každý pár bot, každou kabelku a každou část naší kolekce. Každá část naší kolekce je výrazem naší filozofie. Všechny jsou esencí zkušeností obuvnického podniku, denního hledání nejlepších materiálů a neúnavného objevování vzhledu a trendů z celého světa.